Ostuinfo

OSTMINE

Kui oled soovitud kaubad ostukorvi lisanud, kliki ülemisel menüüribal oleval ostukorvi lingil, täida kassalehel kohustuslikud väljad ning vormista ost. Peale ostu sooritamist saad oma e-posti aadressile tellimuse kinnituse ja kinnituskirja manusesse automaatselt genereeritud ostuarve. Kauba postitamise ja kauba kättesaamise kohta leiad detailse info e-poe transpordi lehelt. Peale kauba postitamist saad oma e-postkasti ka vastavasisulise kinnituskirja.

NB! Enne rõivaste ostmist soovitame kindlasti tutvuda meie e-poes kasutatava rõivasuuruste mõõtmise juhendiga.

TOOTED OSTUKORVIS

Kui oled toote ostukorvi lisanud, tuleb arvestada sellega, et enne tellimuse kinnitamist on tooted endiselt veel avalikus müügis. Kui sinu valitud toode jõutakse enne tellimuse esitamist kellegi teise poolt ära osta, tuleb sulle kassalehele vastav märge. Kirjeldatud ostuviis on tingitud asjaolust, et ainueksemplarist tooted ei jääks “kinni” ostust loobuvate külastajate ostukorvi. Toode, millel puudub ostukorvi ikoon, on müüdud, kuid mõni aeg veel kataloogis näha selleks, et ostja saaks kauba kättesaamisel tooteinfo üle vaadata ning veenduda, et toode ja selle kirjeldus vastab tellitule.

TASUMINE

Müüja nimi: KL Käsitöö & Disain OÜ
Müüja konto Swedbankis: EE372200221056795407
Müüja konto SEB Pangas: EE391010220247194222

Võimaluse korral soovitame ostude eest tasumisel kasutada pangalinki. Pangalingiga maksmine on kiireim viis kauba kättesaamiseks. Tasudes ostude eest pangalingiga, laekub raha müüja arvele kohe ning müüja saab kiiremini hakata kaupa postitamiseks ette valmistama. Võimaluse korral soovitab KL Ehtesalong kasutada ostude eest tasumiseks pangalinki. Selline võimalus on nüüdsest kõigis Eesti suuremates pankades (ja nende Soome, Läti ja Leedu filiaalides) kontot omavatel klientidel. Pangavalikusse mittekuuluvate kontode omanikud saavad ostude eest tasuda arve alusel. Arve tuleb koos ostukinnitusega tellimusse märgitud e-postkasti automaatselt, seda eraldi kirjaga enam ei saadeta. Arvega tasumise soovi korral tuleb kassalehel pangaikoonide alt valida “Pangaülekanne”.

Maksmise tähtaeg ehk toodete broneerimise aeg on vaikimisi 1 päev. Pikema maksetähtaja soovi korral tuleb sellest kindlasti teada anda. Nädalavahetuseti ja pühade ajal võib Eesti ühest pangast teise raha liikumine võtta aega rohkem kui 1 päev. Kui teed sellel ajal makse teisest pangast, palun anna tehtud ülekandest kindlasti teada saates e-posti aadressile info@stiilisalong.ee panga poolt kinnitatud maksekorralduse. NB! Kui eraldi maksetähtaja pikendamise soovist ei teatata, jääb vaikimisi toodete broneerimise ajaks 1 päev ning raha tähtajaks mittelaekumise korral lähevad tooted maksetähtajale järgnevast päevast uuesti müüki.

KAUBA KÄTTETOIMETAMINE

Ostetud kaup edastatakse vastavalt ostja poolt kassalehel valitud saatmisviisile kas Eesti Posti vahendusel postkontorisse, Post24 (Omniva) või Itella SmartPOSTi vahendusel pakiautomaati või kulleriga otse kätte saaja poolt valitud aadressile. Kaup lähetatakse (postitatakse) esimesel võimalusel hiljemalt kahe (2) tööpäeva jooksul peale raha laekumist müüja pangakontole. Nädalavahetustel ja riiklikel pühadel kauba postitamist ei toimu. NB! Kauba kättesaamine ei sõltu müüjast! Peale müüja poolt kauba lähetamist (paki pakiautomaati sisestamine või paki postkontorisse/kullerile üleandmist) sõltub paki kättesaamine postiteenust osutava ettevõtte (AS Eesti Post, Omniva, Itella Estonia OÜ) töökorraldusest. Täpsema info ja hinna iga saatmisviisi kohta eraldi leiad e-poe transpordi lehelt.

TAGASTAMINE JA GARANTII

Kuna müüjal ei ole võimalik taaskasutusrõivaste puhul tuvastada rõivaste (lisa)kandmist, siis kehtib meie e-poes toodetele tavapärasest lühem tagastamise tähtaeg ehk 5 päeva arvates kauba kättesaamisest. Eeldusel, et tooted on tagastamisel samas seisukorras, kui need soetati ning tagastatud samas pakendis, milles nad olid kauba kättesaamisel, kantakse raha ostja pangaarvele 3 tööpäeva jooksul peale seda, kui müüja on tagastatud kauba kätte saanud.  Tagastamisele kuulub nii tagastatud kauba maksumus kui ühekordne postikulu, mille ostja tasus kauba soetamisel.
Kauba tagastamiseks palume kasutada pakiautomaate: Saue Rimi Smartpost või Saue Kaubakeskuse Omniva.

ISIKUANDMETE HOIDMINE JA KAITSE

Isikuandmeid küsitakse ostu vormistamisel alati vaid niipalju, kui on minimaalselt vaja sinu poolt valitud saatmisviisi puhul kauba kättetoimetamiseks. Kõiki isikuandmeid hoitakse konfidentsiaalsetena ning neid ei avaldata kolmandatele isikutele. Tutvu kindlasti ka privaatsustingimustega, kus saad täpsema ülevaate meie privaatsuspoliitikast.